نوشته شده توسط : بلوچ - بنتی

 

کدام هنرمندان سرشناس به زودی صاحب فرزند خواهند شد ؟

سال 2008 برای هنرمندان ترک سال بسیار پرباری بود زیرا بسیاری از هنرمندان سرشناس ترک در طی سال ازدواج کرده و صاحب فرزندی شدند که در بین این هنرمندان مصطفی صندل ، پیتک دینچوز ، سدا سایان ، کوتسی ، امره آلتو و چاغلا شکل و ... وجود دارند .

در روزهای پایانی سال 2008 نیز رسانه ها خبر به دنیا آمدن فرزند دو هنرمند سرشناس دیگر را تهیه کردند . اولین اعتراف از عروس و داماد جوان امره آلتو و چاغلا شکل آمد و دومین خبر خوش نیز از دوغوش و همسرش بود . این گونه به چشم می خورد سال 2009 برای هنرمندان ترک سال فرزند خواهد بود .

زندگی سرتاب ارنر به صورت فیلمی مستند

سرتاب ارنر یکی از هنرمندان سرشناس و باتجربه موسیقی ترک است که حدود 15 سال پیش وارد عرصه هنر شد . وی همچنین تنها خواننده ترک است که تا کنون توانسته است مقام اول را از مسابقه موسیقی جهانی ارویزیون کسب کند .

ارنر چندی پیش تصمیم گرفت تا زندگی خود را به صورت فیلم مستندی تهیه کرده و به بازار ارائه دهد . وی که چندین ماه متوالی برای تکمیل این فیلم تلاش کرد بالاخره هفته گذشته آن را به اتمام رسانید . سرتاب ارنر طی صحبتی بیان نمود که در این مستند تمام خاطرات تلخ و شیرین وی قرار کرفته است .

 

چگونه اسماعیل یکا بی خبر در پرطرفدارترین فیلم هالیوود ایفای نقش کرد ؟

 

همان گونه که می دانید فیلم " Transporter" یکی از پرطرفدارترین فیلم های های هالیوود است که در نقش های اول آن Jason Statom و Natalya Rudakova ایفای نقش می کنند و هم اکنون سری سوم این فیلم به دلیل پرطرفدار بودن تهیه شده و در اکران سینماهای اروپا می باشد که در آن تصادف بسیار جالبی رخ داده است زیرا در فیلم ، چهره سرشناس ترک اسماعیل یکا بدون اینکه خود خبر داشته باشد ، وجود دارد .

اسماعیل یکا هنگام فیلمبرداری صحنه های این فیلم در پاریس پروژه کنسرت داشت که پوسترهای تبلیغ این کنسرت در دیوارها نصب شده بود و به طور بسیار تصادفی صحنه ای از فیلم کنار یکی از پوسترهای یکا کشیده شده است که حدود 2 دقیقه اسماعیل یکا نیز در فیلم سینمایی Transporter 3 حضور دارد .

امراه : به سبک موسیقی آرابسک بازنمی گردم

امراه یکی از ستارگان سینما و موسیقی ترک است که حدود 30 سال پیش وارد عرصه هنر شد . وی در اوایل سال های خوانندگی ، ترانه هایی با سبک آرابسک و سنتی ترک را آهنگسازی کرده و اجرا می کرد ولی در سال های 1990 وارد سبک موسیقی پاپ شد و طی سال های 2000 نیز به طور کلی سبک خود را از سنتی به پاپ تغییر داد . هم اکنون برخی از طرفداران امراه درخواست ترانه های آرابسک را از وی دارند ولی امراه از این تغییر بسیار راضی است و هفته گذشته در مورد سخن امپراطور موسیقی ترک ، ابراهیم تاتلیسس که بیان نموده بود ، به سبک خودت بازگرد ، چنین سخن گفت :

برای نظرات همه احترام قائل هستم اما با تغییر زمانه همه چیز تغییر میکند . من هنوز هم ترانه های غمگین تهیه می کنم و به همین خاطر از سبک خودم فاصله نمی گیرم.

ترانه حادثه ، حادثه آفرید

حادثه یکی از خوانندگان زن زیبا و جوان ترکیه است که نه تنها با ترانه های اجرایی خود بلکه با رقص زیبای که انجام می دهد نیز نظر طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است .

حادثه در سال 2009 از طرف ترکیه به عنوان نماینده این کشور در مسابقه موسیقی جهانی ارویزیون شرکت خواهد کرد . وی که برای اجرا در این مسابقه ، سه ترانه را تهیه کرده بود ، طبق نظری که شورای مسابقه داد ، از بین سه ترانه تک ترانه ای برای اجرا در مسابقه انتخاب گردید و این ترانه انتخابی برای اولین بار هفته گذشته در کریسمس 2009 اجرا گردید و از طرف عموم بسیار مورد پسند واقع شد .

نام این ترانه " Düm Tek Tek" می باشد که شعر آن توسط حادثه نوشته شده است و آهنگسازی ان را یکی از سرشناسان موسیقی ترک برعهده گرفته است .

جدایی ابرو گوندش از عثمان تان ارکر

ابرو گوندش معروف به زیباترین خواننده زن ترکیه و " پرنسس موسیقی ترک " هفته گذشته به طور بسیار آنی از عثمان تان ارکر ( چهره نامی ترک و تهیه کننده مسابقه پرطرفدار موسیقی پاپ استار آلاتورکا ) جدا شد .

طرفداران گوندش که منتظر اعلام تاریخ ازدواج از وی بودند با قرار جدایی وی از نامزدش مواجه شدند . ابرو گوندش هنوز در مورد این جدایی با رسانه ها سخنی نگفته است ولی عثمان تان ارکر چنین سخن گفت :

من و ابرو همدیگر را بسیار دوست داشتیم . بین ما عشق بسیار بزرگی وجود دارد ولی وجود این عشق سبب دوام آن نشد . بسیار سعی کردیم اما نتوانستیم . همه کسانی که در اطراف ما بودند از اولین روز شروع این عشق بیان می کردند که شما دوانسان ضد با اخلاق های متفاوت هستید ، هم اکنون به این تفاوت پی برده ایم و تنها دلیل جدایی ما این تفاوت است .





:: بازدید از این مطلب : 1000
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 19 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: